27.9.2010

Inhoon näitä otsikoitaaa~

Iltaa.
Täällä kaikki surisee entiseen malliin. Mei ottaa iltatorkkuja mun kyljellä ja Nobu mun pyykkikasassa :D
Kauhee ikävä vaan Munkkista, haluisin sen tänne jo ;_______;

Löysin muuten jotai TOSI ihanaa!
Nimittäin Helmi-pannat. Harmi etten kauheesti kuljeta kisuja missään, jos kävisin esim. näytteltyissä, noi ois ihan ehdoton hankinta. Noh, sille faarikselle sit viimeistää :D

Aattelin kyl et ku Munkki tulee ja haluisin alkaa käyttää sitä näyttelyissä, ni miksei N&M vois tulla mukaa? Ku ainaki TICA:aan voi rekisteröidä kotikissoja, ja Nobu on niin hieno et haluun viedä sen ainakin kerran arvioitavaks. Sit poraan silmät päästäni ku se ei voita nitään/missään :D
Noh, sen näkee sit. Toisaalta jänskäis hirveesti mennä johonki näyttelyyn, varsinkin kun ei oo paljoo ollu missään. Phuh.

Nääkin on aivan ihanii, toisaalta, osaan ite tehä samanmoiset. Mut eihän se tarkota etten sais kattella? Tai hakee odeoita.

Mjoo'o, on kyl tooosi tavallista, ei tapahdu melkeen mitään. Töissä kokosin Annis 30-vuotta valokuvanäyttelyn, sitä kannattaa käydä tsekkaamassa. Näyttely on avoinna 15.10 asti, tervemenoa! Oon myös kutonu elämäni ekaa ihmisen kokosta villapaitaa ja aika työlästä on. Mut päätin saada sen ennen 10 päivää valmiiks! Oon jo hyvän matkaa lähes puolessa välissä, oon sitä tehny nyt noin...9 päivää. Kissankarvaa siellä on ihan hulluna, Mei kun istuksii mun sylissä lähes aina kun kudon, tiedä sit et minkä takii :O


Mut nyt meen ottaan pikkuset unet ennenku meen töihin, unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti