12.9.2010

Se on kaunis mies, sillä on usvainen pää!

Eli pääsin ku pääsinki Sipooseen katsomaan Munkkia ja sen kisuperhettä.
Eilen sain viestin nukkumaan menon jälkeen Miciltä (siis Munkin omistajalta) että se on Saksassa ja et tulee sieltä kun vasta sunnutai iltana. MUTTA et sen sisiko käy hoitamassa kisuja siellä ja pääsen sinne hetkeks kylään. Kyllä mä siellä sit istuinkin ja kyllä mulla paijjattavaakin oli! Siellä oli Munkki, sen sisarukset Myrtti ja Kalju, Munkin äiti Ruusu, Munkin isä Harri ja sitte Munkin täti Meemi :O
Kaikki oli aivan ihanii, Kalju piereskeli , Harri ihaili kovasti mun kenkii ja kauhistu kun kävin vessassa, varmaan luuli et terroirsoin HÄNEN vessansa :D
Meemillä on muuten MAHTAVAN UPEE turkki! Ihan mieletön! Harri on suunnattoman lutuinen koska sillä on sellainen "muumihahmo" nenä, eli nenän päällä on kolmion muotoinen väriläikkä (JOXTER) *love*
Myrtillä on täsmälleen samanlainen kehräysääni ku Meillä...mitäs muuta?
MUNKKI on aivan IHANA! Se on kyllä hiukan ujo, mutta ei se sitä yhtään huonommaks tee! Se tuntuu jo melkeen omalta vaikka on nähnyt sen vaan kaks kertaa. Aluks se ei millään halunnu olla mun lähettyvillä, mutta kun huomas et kaikki muut kisut tuli mun läheltä kehräten pois ni sekin tuli silleen hiuka haisteleen ja loppuajajn se istukin sitte sohvalla mun vieressä HIII!
On se niin kauniskin...
En tiiä enää mitä sanoisin, herätän Iran tosta sohvalta OMAAN sänkyynsä nukkumaan meen näkemään Munkista unia.
Joten öitämoi *pus*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti