27.7.2011

Saatanan paluu


Nyt on menny kaikki ihan pitkin vittuja koko viikon. Tänään vitutti mennä ilmaseks töihin 7 aamulla ja olla siellä 9½ tuntii ni en ees menny. En ees viittiny ilmottaa et miks.
Kela on niin hanursita ettei toista...ne käsittelee mun työmarkkinatukihakemusta mun TYÖTTTÖMYYS eika työharjottelu ajalta, joten en saa penniäkään rahaa tässäkuussa niiltä, vaikka oon ollu koko kuukauden töissä :( 
Lisäks netissä lukee, et en saa enskulta OLLENKAAN asumistukea...miksen? Mitään päätöstä tuen lakkauttmisesta ei oo tullu.
Pakista en saa rahaa, koska sossu on lomalla, enkä saa sieltä tän kuun toimeentulotuki päätöstä et voisin ilmottaa pankkiin enskuun tuloni. 
Mulla alkaa menee usko jo siihenkin että pääsisin töihin saati muuttamaan pois täältä.
Itken vaan kooajan kun oon täällä yksin, jos menen töihin niin en millään haula tulla takaisin kotiin. Siivota en jaksa, kisssat ja rotat nyt jaksan just ja just hoitaa, mut siinä se sit onki. Onneks Jon oli täällä ni sain syötyä jotain. Muuten en ois kyllä jaksanu sitäkään.
Kävin tänään kaupassa ostamassa kissoille ruokaa ku Tinja suostu lainaamaan sen verran rahaa...no mulle tuli viime viikolla joku postilähetys joten menin S-markettiin siinä uskossa et se ois ollu se kantoboksi jonka ostin joltain jo kuukausi sitten joltain paskanaamalta joka ei vaan osaa lähettää sitä. No meen Postin luukulle ja annan lapun ni tätihän tuo mulle sellasen mua 2 kertaa leveemmän ja mun pitusen paketin...eihän se painanu kahtakaan kiloa, mut vaikee sitä oli kantaa. 2 kilsaa oisin joutunu raahaan pakettia kotiin, mutta onneks joku ihana nainen tuli autolla mun takaa, pysäytti auton tiensivuun ja kysyi ettö haluunko kyydin!!! O.O
IHANAA! Pääsin sitten loppumatkan ilmastoidussa autossa paketti takakontissa huristaen kotiin :) Yhtään en tiedä kuka se oli, mutta oli ehkä kivointa mitä mulle on tapahtunut pitkään aikaan. En voinu antaa sille kiitokseks mitään, kissanruokaa se ei kuulemma huolinu :3

Mä en oo tänä kesänä päässy Klustermukseen, saareen, piknikille, uimaan, terassille tai tekeen mitään muutakaan kivaa.
Karmarockkiin nyt toivottavasti pääsisin, jos vaan saan siihen mennessä niin paljon rahaa et pääsen harjavaltaan ja saan liput, mutta tuskimpa.

Meen antaa kissoille ruokaa nyt kun sitä on, ja varmaan hiukan moikkaamaan rottia.


1 kommentti:

  1. Ei jeesus mitä paskaa! Toi virastoissa vierailu tietää aina itkua :( Sitä päivää ei varmaan koskaan tuu olemaan et virastoissa kaikki menisi niinkuin pitäisi ja ihmiset sais rahansa ajallaan ja oikean summan. Voimia kulta ihan kauheesti <3

    VastaaPoista