6.7.2011

Vavvoja

No, meen nyt sitten perjantaina hakemaan mustan hiiripojan jonka nimi on Kamina, se muuttaa mun olkkariin kenkähyllyn ylimmälle hyllylle isoon terraarioon.
Samasena päivänä haen kotiin 2 rottapoikaa, agouti hooded ja black badger. Nimiksi pojille tulee nyt sitte suunnitelmien vaihduttua Ramses Superstar ja Gsus Rockstar eli R&G :D
Ne muuttaa mun makkariin Pullan seuraks, rakensin niille tänään jo kerrostalotunnelilinnake jutun kissanruoka pahvilaatikoista!
Kyseisten perheenlisäysten takia en kovinkaan paljon nyt lähiaikoina matkusta, mutta tänne on kaikki aina tervetulleita :3
Kuvia saan toivottvasti otatettua jo heti sillon perjantaina.

Kissoille kuuluu aika huonoa, Pinkki ja Mei tappelee ja ne on vuoropäivinä vessassa/saunassa eristyksissä muista. Pinkki on muutenkin alkanut stressaamaan ihan hirviästi muista kissoista ja mun menemisistäni, että joudun antaman sen pois TuT Jos tiedätte jonkun joka huolisi terveen, todella kiltin ja rauhallisen aikuisen kissan, ni kertokaa heti! Eihän Pinkulla täällä mitään hätää ole, mutta siitä näkee oikeen kuinka se on hermostunut ja stressaa :(

Mulla taas menee ihan ok, en ole pitkään aikaan ollut näin iloinen. Tuntuu taas vähän siltä että kaikki alkais menemään ihan hyvin tän aiken paskassa rämpimisen jälkeen.
Mulla on uus haastattelu kouluun 4.8, mutta hain sellasta työpaikkaa et jos sen saan ni muutan treelle ja jää se koulu sitte siihen. Vakipaikka, väh 12 kk Ideaparkin Carlingssiin *love*
Alotin muuten e-pillerit taas, ja vanhojen sopimattomuuteen löyty syy...aurallinen migreeni, jonka kanssa ei saa käyttää yhdistelmäpillereitä. Sain minipillerit ja kyllä on tää eka viikko menny ihan loistokkaasti! Jatkossa mietin kyllä että otanki kierukan tai kapselin, ja oon aikalailla kallistumassa siihen kapseliin päin. Se vaan on aika kallis, hiukan vajaa 200e @_@
No, mut jos toi mun raskauttava osapuoli vois vaikka kans osallistuu kyseiseen hankintaan jotenki...taikka vanhemmat....

Joku kiva kuva vois piristää!

Iha on ku Munkki ja Nobu



IHHIHIHI! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti