29.9.2011

Kuvasatoa :3

 Räpsittiin tänään ötököistä kuvia :3

Uus uslkoasukin. Hiukan on tylsä ja harmaa, mutta koska koneen kiintolevy räjähti, mulla ei ole kuvanmuokkausohjelmaa saati kuvia koneella. Joten näillä bloggerin valmisjutuilla mennään ja musta toi veturi on symppis.

Mut nyt niitä kuvia!

 Munkkelis:













 Ei ollu ees herkkua tarjolla, en tiiä mitä mahtaa nuoleskella :D








Ihana pikku nenu


Venytys


Rinta rottingilla, eikai vaa?


Pyysin pusua


JA kun sain, Munkki sai silityksen palkaksi. "Jee, äiskä rapsuttaa mua!" ilme :D


Mikä löllömaha...tarttee varmaan sulkee raksubaari :(

Sitte Nobun Totoro olemus:






Pystyykö tolta muka koskaan kieltämään mitään :O








Totoro rinta





Tulee ihan mieleen ne vilkuttavat kissapatsaat ;3


Nobu tappaa mun vivin :(








 Sit Nobu näyttää miten sheikataan..meen ton kaa Talenttiin :D





 Ihanin ilme ikinä maur :3


 Profiili on kans kaunis

 Sitte pari yhteiskuvaa






 Ja sitte nää.."parhaat" :D






Ekana tänään(kin) tietysti Eka:

 Ekalla kiire tekeen jotain ihan muuta...mun vivi näyttää toisaalta ihan hyvältä :D








 Ja tässä Rasse :3


Tän kuvan valitsin vain ton häntäkiemuran takii! (älkää välittäkö pissasta)





 Tässä Rassen kuninkaallinen asento :D


Sitten on Jesse (meidän pieni paskahousu)











Ja vielä viiksikuvat!





Tässäpä tämä meidän uus ihanuus, Mörkö







Ja vielä sokerina pohjalla, mun tekemä omenapiirakka:




1 kommentti:

  1. Aivan ihania kuvia<3 Ja sun omenapiirakka näyttää herkulta :) Josta puheenollen, vois tehdä taas itsekin.. (ihanku ei olis joka päivä xD)

    VastaaPoista