4.10.2011

Mä tarviin koiran :(

Oisko jollain antaa lainaks tai vuokralle?
Mun päivät kuluu sisällä kyhjöttäessä, välillä pesen pyykkiä, joskus tiskailen ja sen sellasta mutta ois kiva ulkoilla ja puuhastella kaikkee. Koiran kanssa vois mennä vaikka johonkin kentälle harjotteemaan tai ees ulos, itsekseni oon tosi huono lähteen mihinkään. Nyt ois niin täydellinen sauma ottaa se, oon työttömän, käyn aika harvoin missään ja jos käyn, se on satunnaista ja vähän aikaa. Käyn vielä yleensä paikoissa joihin voisin ottaa koiranpennun mukaan. Matkustetaan nyt jonkunverran Pori Tre väliä, muttei pakonomaisesti, joten joko koiran ottaa mukaan tai jättää kokonaan väliin. Mutta ei oikeen resurssit vielä riitä koiran ostoon, katsellaan enskeväänä :3

Joojoo, ja tiedän että koirasta pitää ottaa vastuuta ja elämä menee pilalle kun ei voi tehdä mitään.(Mulla on 2 kissaa ym. elukoita ja MIES, eiköhän se oo jo ihan tarpeeks pilattu "hyysättävillä"). Mutta tunnen niin vähän oikeasti onnettomia koiranomistajia  että uskon mieluummin heitä, kuin pikkusieluisia ja itsekkäitä ihmisiä jotka eivät ymmärrä koirien omistamisesta piirun vertaa. Joo, ja on totta että mullla on jo 2 kissaa (kohta 3) 4 rottaa ja Kamina, mutta ne ovat eri asia kuin koira. Kissojen kanssa tehdään eri asioita kuin koirien ja kissat täydentävät ihan eri tarpeita mun elämässä kuin koirat. Koirien kanssa ulkoillessa tapaa ihania koiranomistajia, koirien kanssa harrastaessa saa samanoloisia ystäviä ja koira on muutekin niin paljon sosialistavampi eläin kuin kissa. Kissat on mun kotiaarteita :D En nyt sano ettenkö olisi saanut tuttuja kissapiireistä, mutta eritavalla kuin koirien kanssa. On eriasia käydä koiran kanssa treeneissä 4 kertaa viikossa kuin kissanäyttelyssä kerran 4 kuukaudessa.
Koira olisi enimmäkseen varmaan Jonin vauva ja mun harrastuskaveri. Ja tottapuhuakseni, vaikka kissat ja Jon yrittävät kosvasti elää sovussa ja yhteisymmärryksessä, eivät he oikein tajua toisiaan. Koira vois olla enemmän Jonin juttu, ja oon sitä mieltä että koska mulla on mun stressiä, masennusta ja sydänvaivoja poistavat kotiaarteet Joninkin kuuluu saada joku ihan oma äijjäilykaveri. Saavat syödä vaikka metukkaa keittiössä ja lukea tissilehtiä :D Tai jotain.

Meillä on aina ollut koira...oon nyt kohta  5 vuotta ollut ilman ja ennen joulua 2012 sen on loputtava. Joku puutostila varmaan iskee.

1 kommentti:

  1. Hei kuulin et oot ottaas mun hyvän kaverin sphinxiä, (pienet on piirit!) Lennart on maailman ihanin ja sosiaalisin kisuli, ei sen mahtavammalla luonteella varustettua otusta oo ^^

    VastaaPoista