15.6.2012

Ira, Irmeli, Irtsu, Iii, Iiberg, Mr.Cow jne.

On kertakaikkiaan PARAS!
Iran kanssa ei ole koskaan tylsää, Ira on fiksu ja aina oma itsensä eikä teeskentele ja mikä parasta, Ira jaksaa aina nauraa mun jutuille. Vaikkei ne ois ees hauskoja! Itseasiassa Ira sano viimeks kun nähtiin kun kysyin et miks se nauraa kokoajan "Nokun mun pitää nauraa varastoon, ku en tiedä koska nähdään seuraavaks."
Ira on uskomaton koska se jaksoi asua mun kanssa yli 2 vuotta. Tehtiin aivan mahtavia juttuja, niinku viikonloppureissa Helsinkiin. Vasta junassa tajuttiin et meillä ei oo yöpaikkaa! :D
Iran kanssa reissaaminen on kivaa, aina sattuu jotain hauskaa, eikä mitään suunnitella etukäteen (paitsi yks tietty World's end :3).
Ira on myös omalla tavallaan  vähän hölmö, yks yö se tuli mun huoneeseen kun olin jo nukahtanut hammasharja kourassa ja kysyi "Yuffu hei, onks tää MUN hammasharja?" Vastasin et "joo, onse, mun on se toinen" I "Ai, mä en musita nähneeni tällästä hammasharjaa!" Minä "No se siellä on jokatapauksessa olllu sen 3kk et en sit tiedä kenen se on!" En IKINÄ tuu unohtaan tota!

Rakastan sua IRA!




Ii:n Blogia voi luke täältä.

1 kommentti: