14.6.2012

Paluu

Huhhuh, moi.

Tein comebackin niinku arnold schwarzenegger!
Ulkka on uus ja kissaesittely sai uuden ilmeen. Lisäsin myös itseni sinne, keksikää mitä kirjotan siihen omaan esittelyyni!?

Täällä ei ole tapahtunut MITÄÄN. Koirasta haaveilen edelleen ja tylsää on yksin tampereella. Kouluihin en päässyt (taaskaan) ja töihin en pysty meneen.
Rotat ovat saaneet uuden (paskan) kodin, enkä ole varma saanko ne takaisin vai en. Harmittaa, niistä luopuminen kun on tosi vaikea ja raskasta.
Kissoille kuuluu samaa kuin ennenkin. Oltiin lääkärillä ja Nobu sai tunistesirun ja kaikki saivat rokotukset.

Mä saan muute OMAN pupun! Minnipupu pääsee takas kotiin enskuussa ni saan sitten siihen "tilalle". Ihan tavallinen risteytyspupupoika tulee. Luonnonharmaa, vanhemmat ovat molemmat menestyneet PET:issä ja esteillä. Poika on kuulemma todella sosiaalinen, rakastaa rapsutusta ja huomiota ja tykkää syömisestä. Ihan unelmapupu mulle! poika saattaa kasvaa jopa 4 kiloiseksi, sillä suvussa on jättikaneja.
En malta odottaa!!!


                                                                  c Ada Rimminen

 Jos mun elämää pitäis kuvata yhellä kuvalla, se ois tää: http://browse.deviantart.com/?order=11&offset=120#/d305tm2

Ei mulla muuta...paisti et mitä tykkäätte ulkoasusta? Oon ite tosi tyytyväinen siihen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti