18.10.2012

Löysin tänään uuden aika ihanan tuttavuuden, nimittäin tossukat! Niistä löydät lisää täältä.
Kiitos kuuluu Moderni mummola blogin Liinulle, jolla on arvontakin tossukoista täällä.

Muita kuulumisia on hmmhmm...poikapennut lähtivät omaan yhteiseen kotiin ja Nyyti-tyttökin on jo varattu. Kaikki on mennyt hoitolaisten kanssa paremmin kuin osasin ikinä aavistaa, Nyytistä on jo tullut avoin ja hän viihtyy jo hyvin ihmisen läehllä. Omat kissat ottavat varsinkin pennut todella hyvin, Naava hiukan kiukuttelee :D

Mä oon ollu jo viikon kpeää, eikä tää pöp meinaa hellittää millään, kurja mokoma! Oon viimeks ollu näin kipee sillon ku asuttiin Iiin kaa viikkarissa ja saatiin molemmat joku ihan järkky kausiflunssa. Jouduin tän viikonlopun järkkärikeikanki perumaan ihan vaan tän olo takia....en mä jaksa ees olla hereillä niin pitkään mitä siellä ois pitäny jaksaa tehä töitä : / 

Mutta hyvin uutisina se, että ollaan nyt haettu TOASilta pienempää kämppää, ja jos hyvin käy ni päästäisiin Peltolammille Reinolaan tohon A-B rapun kaksioon. Siihen on just tehty peruskorjaus ja on muutenkin hiukan enemmän jee sku tää meidän nykynen...vuokrakin laskis yli 100e.

Oon nyt tullut siihen raskaaseen päätöskeen, että luovun Jaffasta :'( 
Jaffa on todella kiltti pupu, mutta on todella energinen ja menevä, eikä ollenkaan siliteltävä/syliteltävä niinkuin olisin toivonut. Mulla on myös vaikeata hoitaa Jaffaa tuolla toisessa huoneessa aina vaan pahenevien allergiaoireiden takia. Tunutuu todella pahalta, mutta Jaffa ei ole oikeen mun lemmikki....
Joten jos joku ihana tietää Jafalle hyvän kodin, jossa saisi pupukavereita ja mahdollisimman paljon ulkoilua ja liikuntaa niin ilmoittakaa ihmeessä! Jaffasta saa lisätietoja ihan soittamalla, s-postilla ym.

Nyt kattelen salkkarit ja painun pehkuihin, hirveän väsyttävää touhua tää niistäminen :D

ÖTÖTÖÖTÖ!

Nobu ja hoitokissa Nyyti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti