12.12.2012

Kohta tästä tulee sisustusblogi :D

Oon tässä nyt miettinyt pääni puhki tekstiilejä. En ole ennen kauheasti tekstiileistä välittänyt, mutta nyt on mieli lämmennyt verhoille ja tyynyille. Varsinkin isoille okranvärisille samettisille lattiatyynyille haluaisin uudessa olkkarissa uuden alun. Niihin oon miettiny että jos kutoisi/virkkaisi jotain päällsen tapaista.
Makkariin haluan ihan uudet verhot ja mieluiten kappa mallia, koska mykyiset tummat paneeliverhot ovat aivan jäätävässä kunnossa kissojen jäljiltä O_o Varsinkin Munkki pitää hassuna piilopaikkana verhojen taustoja ja karvastaa ne enstisestään.
Keltainen on nyt se mun ehdoton must väri varsikin kun mun kesto suosikkia vaaleanpunasta en saa käyttää, ku Jonilla on joku siihen liittyvä saksalainen trauma.
Haluan jotain todella värikästä ja sellaista jonka pohjaväri olisi joku muu kuin valkoinen, sillä asunto on kauttaaltaan valko harnaa. En kuitenaan halua mitään hirveän levotontaja haluaisin että verhot sopivat keskenään yhteen sillä asunto on sen verran pieni että tilojen väliin ei jää kauheasti hengähdysvaraa.

Tässä vähän mitä katselin, ostospäätöstä en kyllä tee mistään, ennenkun ollaan saatuu kämppä muuten kuosiin. Verhot kuitenkaan kun eivät ole mulle mikään elinehto.

Eurokangas.
Tässä ois kiva ja rauhallinen kappa makkariin. Makkarista oon muutenki kaavaillu mustavalkoista.
Tässä vielä potentiaalisempi kappa makkariin, en vain usko että Jon tykää... 
Tää on niin ihana, vaikka onkin huikan liian levoton, on tässä sitä jotain. Jotakin tästä pitää tehdä, jotain verhoja pienempää!
Ainut kelpuutettava keltaisen sävyinen verho. Aika mummolatyylinen, joten saa nähdä sopiiko muuhun sisustukseen lopulta.
Tästä olisi ihana tehdä keittiöpyyheitä ym. pientä keittiötekstiiliä.

Marimekko:

Ryijy. Tästä tulee ihana taulu, toivottavasti saan jonkun hyvän kokoisen tilkun!
Kaivo.Yllätti positiivisesti, ihanalla tavalla retro ja raikas . Tää vois olla ihana ruokailutilaan ja parvekkeen kapeaan ikkunaan.
Napakettu. On vaan NIIN söpö! 
Myös nojatuolien verhoilua ollaan mietitty, noi kun on aivan täydellisen räjähtäneet. Tällässiä raitoja oon miettiny ja jopa sitä, että olisivat eri väristet.

Tämä on ihanan rauhallinen ja sopii melkeimpä mihin vain.
AFRO SIRKUS!
Ja ettei koko homma menis ihan kokonaan sisustamiseks, kerron nyt et oon ihan tosissanipäättänyt ottaa jouun ja muuton jälkeen sen koiran. Helmikuu ois aika sellanen hyvä sauma, oon jo siihen mennessä toivotavasti töissä tai koulussa. Aikunen me halutaan ja sellanen karkeakarvainen, mutta muulla ei oikein ole väliä. 
Kodittomilta koirilta pääasiassa oon kattonu mut kaikki ne joista oon tykänny tosi paljon on menny ihan muutaman kuukauden sisään tässä, just ku oli tosissani niitä ottamassa.
Tällähetkelläparhaalta tuntuu vuoden ikäinen narttu Pusha, joka asuu kerrostaossa ja tulee toimeen koirien, kissojen ja lasten kanssa. Muutenkin vaikuttaa rauhallsielta ja kiltiltä ja on mikä ihaninta kaunis kuin mikä! Laitoin siitä jo kotiselvityslomakkeen menemään. Tässä sen trakemmat tiedot.



Mä oon aika vakuuttunu tosta tytöstä, mut Jon sano et pitää sit helmikuussa uudestaan kattoa et mitä siellä sillon on. Mut aika harvakseltaan ne kyllä siellä vaihtuu :)

Tässä kävi vähän hassusti, lähdin hierojalle ennen kuin sain tekstin postattua aamulla 11 jälkeen ja nukahdn melkein heti kotiintulon ja syömisen jälkeen ja heräsin vasta nyt 02:15 nälkään. Tässä tään on roikkunu keske eräisenä koko päivän :D
En tajunnut että hieroja väsyttääihan NÄIN paljon ja oon ihan valmis takaisin nukkumaan. 
Hierojalla ja oli samaan aikaan kivaa ja kamalaa. Mulla on  ihan hirvee nuha,ja kun hierottaessa vielä alkaa kaikki mömmöt liikkumaan ni en saanu loppuajasta henkeä enää kun olin niin tukossa limaa joka rööristä. Tyttö oli kyllä tosi kiva oka muoa hiero ja kuuntei et mikä sattuu jne. Ja nätit kngätkin sillä oli. Jon oli ollu jollain kovakouraisella pojalla eikä ollu uskaltanu sanoa et sattuu ja nyt se on ihan möks :( 
Mä voisin vielä keittää ielni riisipuurot ja rusinasopat ja mennä nukkumaan!
Huomisen suunnitelmana on ostaa KONVEHTIRASIA! Pandan tietty :)

Öitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti