1.2.2013

Sneak peek

Mä oon nyt pikkuhiljaa saanut työpöytäni sellaiseen järjestykseen josta ihan pidän. Vähän vielä pyörittelen purkkeja ja purnukoita ja toisen nypläystyynyn paikak on vielä hiukan auki.

Haluan kuitenkin jakaa teille kuvan yhdestä ihan lemppari tavarastani, josta en oikein edes tiedä mikä sen alkuperäinnen tarkoitus on...kai se on vaan koristeeks tarkoitettu.

Siinä se on, valurautainen joku peura/kauris, jonka tinkasin itselleni viikkarissa pihakirppiksellä 7 eurolla. Ajattelin ensin tehdä siitä laukkutelineen mutta kun työpöytänu yläpuolelle jäi tyhjää tilaa, laitoin sen siihen ja keksin käyttää sitä korutelineenä. Eihän siihen kaikki mennyt, mutta tuossa nyt on nuo mitä käytän eniten. Aluksi ajattelin että olisin sprayanny sen jonkun jännän väriseks, mutta sopiihan se noinkin. Kuvaa työpöydästä ja sen ympäristöstä saatte kuvaa kun olen täysin tyytyväinen :)

Välillä tuntuu että tää mun peura rakkaus menee kohta ihan sairaaks. Mä inhoon ja pelkään normaalisti täytettyä eläimii, mutta nykyään jos se on joku peura niin rakastun siihen ihan täysin :O 
Varsinkin jos ne on sellaisessa ympäristössä joka ei muistuta sellasta mettsästysmajaa. 
Tässä pari esimerkkiä. 

Helsingissä sijaitsevassa kahvila Villipuutarhassa on  tällainen ihanuus.
Kat vonD:n työhuoneessa on kaksi valkoista  täytettyä peuraa! Pahoittelen kuvan laatua, mun piti ottaa screenshotti sarjasta kun en muuten löytäny.

1 kommentti:

  1. Oi toi peura! Muistan kun ostit sen, ainakin olen ihan muistavinani : D Hieno o!

    VastaaPoista