28.4.2011

Musaa!

Olen tässä aikain saatossa löytänyt muutaman biisin jotka muistuttaa mua SUURESTI lemmikeistäni :D
En nyt varmasti MILLÄÄN muista kaikkia, mutta sellaiset tärkeimmät ja mieleenpaiuvimmat tulee nyt tässä :

Nobu:
Bradi Carlile - The story
Mumford & Sons - Little lion boy
Herra Ylppö ja ihmiset - Hylättyjen valtakutnta II (kehtolaulu)
Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark 

Munkki:
Ray Charles - I can't stop lovig you
HIDE - Eyes love you
The Honey Trees - To Be With You 

Miiko:
Laura Närhi - Mä annan sut pois
Scandinavian music group - Katu päättyy aurinkoon
Snow Patrol - You could be happy

Meimei:
OLIVIA - A little pain
Mika Nakashima - Glamorous sky

Sitte tää haastepaska, mikä teitä vasrmasti kiinnostaa:


Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.



1. Itsevarmuus. Joo'o, aika klishee, mutten kaipaa ihmistä jolle joudun kokoaja vakuuttamaan että kelpaa mulle tai on muutekin ihan ok kansalainen.


2. RUOKA! Jos vain osaat tehä ruokaa niin paikka on sinun HAA!


3. Kunioitus. Olen kasvissyöjä. Kyllä, sinu ei tarvitse olla, enkä sitä voisi vaatia, mutta MINUA EI PILKATA se takia tai kasvissyöntiäni tai muitakaan päätöksiäni/minulle tärkeitä asioita EI vähätellä!!! Kestän kyllä mielipiteet, mutta jos esim. kissojen raakaruokinnalle/muulle huolepidolle vain nauretaan tai sitä pidetään yhden tekevänä ja minua KÄSKETÄÄN lopettamaa moinen turhuus, on se viimeinen pisara. Ne ovat OIKEASTI minulle tärkeitä asioita.Se että pystyy elämään mun lemmikkien kassa on myös tarkeetä! Niitä mulla aina tulee olemaan ja niistä en luovu missään tilanteessa, toisesta ihmisesta luovun empimättä jos sen ja kissojen välillä pitää valita. 


4. Rehellisyys. En kaipaa sitä että mua yritetään "miellyttää" esittämällä että muka pitää samoista asioista kuin minä, tai esim. pukeutuu iinkuin MINÄ toivoisin. Olen tosi suvaitsevainen ja avoin, kestän kyllä sen ettet pidä samoista asioista, teesketely on paljon inhottavampaa.


5. Päättäväisyys. Olen itse niin ailahtelevainen, että minusta on turvallista että toinen sanoo että asia on näin ja sitte voin luottaa siihen että niin tapahtuu :D 


6. Itsenäisyys. En halua KETÄÄN roikkumaan perseessäni 24/7. Munlla on omat juttuni joita tykkään tehdä yksin tai tiettyjen kavereiden kanssa ja minulle pitää ne suoda. Muute jää homma TODELLA lyhyeksi. Samallai mun työ ja koulu on sellaisia jotka haluan pitää ITSELLÄNI; puhun niistä kyllä, mutta samalle työpaikalle/koulutukseen en kumppaniani halua.


7. Raittius. Inhoan ihmisiä jotka eivät tiedä mitä muuta perjantaina voi tehä kuin lähteä baariin ja vetää kauheen pörrön. Ymmärrän satunaisen baareilun kavereitten kanssa tai ravintolassa viinijuonnin, mutta muuten menee yli. Liika tupakoimienkin on inhottavaa, satunnainen polttelu taas on ihan yks lysti. Ihoan vahan viinan hajua, joten jossai muualla vietetään sitte krapula aamut ku mu asunossa! 


8. Hiukset. Ihmisellä PITÄÄ olla hiukset, olivat ne sitten pitkät tai lyhyet. Niitä KUULUU myös hoitaa, harjata ja pestä nii että ne tuoksuvat ja tuntuvat hyviltä. En välitä vaikka tukka olisi sekiaisn, tai sitä ei aina "laitettaisi" tai jos siiä on juurikasvua, pääasia että hiukat ovat terveet, eloisat siistit ja puhtaat :) Hiukset on jännä juttu, upeiden hiusten avulla multa saa melkein mitä tahansa :D




Noin, siinä se :3
Mä katton ny jakson pokemonii ja mee sit postilaatikolle ja kissoje kaa pihalle. 
*puspus* moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti