27.4.2011

Taas :F

Uus uslkoasu, tykkään siitä valkosea :O En ois koskaan uskona...mut tykkäämpähän vaa :)
Banneri on paskiksen vanha ja väliaikainen, lopulliseen tulee sit taas Nobu&Mukki :3

Oltiin täään poikie kassa ulkoa noin tunnin verran. Ulkona on ihan ältsyn hieno ilma, ja halusin olla enemmänki ulkona, mutta 3n kissan vahtimien käy työstä.
Kun oltiin pihalla Munkki pääsi multa karkuun ja juoksi taloyhtiön takapihaa edestakasin ja mä karasin sen perässä. Meinas tulla itku, kun se ei pysäy millään, vaan aina ku olin lähellä sitä iin se vaihto suuntaa ja juoksi toiseen suuntaan :( Mulla oli läpyt jalassa enkä saanu juostua niillä joten potkin ne pois ja astuin siinä juostessani sitte ampiaisen päälle, joka päätti pistää mua jalkapohjaan. Niillä on onneks kovin myrkytön pistos tähän aikaan vuodesta ni en saau mitään allergisia oireitaa ja sain Mukin 20 minuutin juoksemisenjälkeen jälkeen sisäälle. Sitten Nobu joka on AINA nätisti pihalla, ni päätti mennä läheiseen leikkipuistoo kattoo naapuruston lapsia >:(
Kun sain Nobun kiini ja sisälle jalkaa sattu hirveesti ja mulla oli ihan hirvee hiki,meni suihkuun ja päätin et seuraavaks ulkoillaan vasta, kun saan kunollisen KATOLLISEN piha-aitauksen.
Ajattelin jotai tällaista, mutta ehän mä osaa mitään raketnaa tai käyttää työkaluja ja tuskin saan hirveesti apua :(
Jote päädyi sitte siihe tulokseen että vanhan kasvihuoneen kehikko, johon laitetaan tiheetä verkkoa ja valovanerikatto! Kuulostaa helpolta, nopeelta ja KIERRÄTYKSELTÄ, ekä usko että tekemiseen tarvitaa mitään kummallisia työkalujakaan :3
Mutta enhän mä löydä mistää ees käytettyjä kasvihuoneita halvalla :(
Uusia saa kyllä 400-2000e, mutten sellassia halua, kun joudun kuiteki poistamaan ne asiat mitkä siinä maksaa, eli pohjaeristeet ja muovit.
Jos joku tietää paikan mistä saisi maks. 2.5m x 3.5m kokosen käytety kasvihuoneen kehikon alle 200, niin ilmottakaa ihmeessä, tai kerokaa mulle jos haluatte auttaa mua kunnollisen aitauksen raketamisessa!


Sitte tää haastejuttu:

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.

Itestään on vaikee kirjottaa, mutta tässä tulee :D

1. En voi sietää lihamureketta. Se on perus ruoka joo, mutta sen koostumus on kuvottava, samoin haju :(  

2. En ole kasvissyöjä eettisistä syistä. Tykkään vaan enemmän kasvisruoista, ja syön järkevämmin kun joudun hiukan miettimään mitä suuhuni lykkään :3 Eettisistä syistä kasvissyöjänä oleminen veisi mut siihen tilanteeseen ettei kissatkaan sais syödä lihaa :D


3. Olen todella ujo ja pelkää uusia tilanteita. Arkuuteni vain ilmenee niin,. että puhun taukoamatta että ihmiset eivät kerkeisi kysyä nimulta/minusta mitään, tai että he jättäsisvät minut rauhaan koska olen tyhmä/yksinkertaien ja liian äänekäs :/ Läheisimpien ystävien kanssa yleensä olen vain hiljaa, sillä nautin siitä.

4.Taikatemput vaivaannuttavat minua paljon. En halua katsella niitä missään tapauksessa, sillä minulle vain tulee sellainen olo että jotekin...hävettää. Ehkä tekijän puolesta, ehkä omasta puolestani, en tiedä, mutta tiedän etten reagoi niihin normaalilla tavalla kute pitäisi eli "oooh, upeaa!"

5. Olen käsityöaddikti. Stressaanun ja turhaudun jossen pitkään aikaan (tarkoittaa minun tapauksessai yhtä päivää) saa tehdä käsilläni mitään. Eikä se tarvitse olla mitenkään erikoista, piirtäminen ka kutomien on mun lemppareita :)

6. Minulla on keskivaikea syömishäiriö jonka takia minun pitäisi syödä sääöllisesti ettei se laukea, mutta olen todella huuono pitämään säänöllisistä ruoka ajoista kiinni, varsinkin jos en käy töissä tai ei ole muuta vastaavaa rutiinia.

7. Olen kenkäfriikki! Rakastan uusia kekiä, olivat ne sitte käytettyjä tai uutena ostettuja. Varsinkin avokkaat ovat mieleeni, mutta kaikelle olen avoin. Perus Crocksit ovat ainnoat NONO kengät varmaankin koko kenkämaailmassa...en voisi kuvitellakkaan pitäväni jalkojani sellaisisa kumisissa ällötyksissä :(

8. Tykkään kirpputorista, niissä tuoksuukin yleensä ihanalta :) Kierrätyskeskukset ovat myös ihan ykkösiä, mutta pääsen niihin aniharvoin koska  ei ole autoa. Olen jo herkeaikaa haaveillu kissakalusteiden tuuauksesta :3

9. En tiedä seksuaalista suutautumistani. Pidän naisista, siitä että ne ovat kauiita ja pitävät itsestään huolta, mutta naiset on vaikeampia kuin miehet. Miehet ovat usein luotettavampia, turvallisempia ja e osaavat kaikkea hyödyllistä, muutta eivät lyhyissä suhteissa osaa ottaa huomioon toista ekä ne yleensä kestä katsetta. Naisen kanssa lyhyet suhteet ovat kivoja, mieste kanssa pitkät...en koskaa menisi naimisiin naisen kanssa. Miehen kanssa  kyllä jos mulla olisi sen kanssa lapsi. Jote älkää vaivautuko  kysymään olenko lesbo, bi vai hetero sillä kiukustun koko yleistyksestä!

Ei mitään hirveen tärkeitä tietoja, mut kuitenki 9 tuli!
Nyt alan tekee paskikseen banneria ja miettimään että millainen tän blogin uudesta bannerista vois tulla.
Aattelin vielä lisätä lukijat tähän mun blogii ni voitte sit ahkerammi seurailla  menistäkin :3 Noni *puspus* ja moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti