26.4.2011

Tää vaikuttaa ihanalta :3

Löysin haasteen yhe tuttui blogista ja se vaikutti kivalta nii kokeillaan!


Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.



1. Rakastan sua ja mulla on ikävä TuT Sai vihdoin sun joululahjan(!) valmiiks, tuu hakee se ni ähään :3 
2.Oo tosi pahoillani, olen itsekäs omaksi pahaakseni, muut tulevat vasta oman hyvinvoinnin jälkeen. En halua silti sulle mitään pahaa.
3. GO FUCK  YOURSELF!!!
4. Mulla on ollu 12 vuotta koira...meinaatko että olen unohtaut muutama vuoden aikana että koiraa pitää lenkittää? Enkä vaihtaisi kissojanikaan YHTEENKÄÄ matkaan mailmassa (tai mihinkään muuhunkaan) miksi siis tulevan mahdollisen koirani? Et ole ainoa ihminen tässä mailmassa joka on saanut lenkittää koiraa yli 10 vuotta 3 kertaa päivässä! Eikä mennyt pilalle mun elämä edellisestäkään koirasta, vain NAUTIN koiran omistamisesta. 
5. Mikset voi olla ilonen että meen elämässäni eteenpäin? Ymmärrän että sulle tulee ikävä, ja että ole sulle tärkeä ja näet mua harvemmin, mutta en minä mihinkään katoa. Tulee tosi paha mieli, kun mulle sanotaa ETTEN saa lähteä....pitäsikö mun elää teidä takianne teidän lähellänne ja heittää oma elämäni hukkaa? Sitäpaitsi MINÄ asun vieraalla paikkakualla ilman ystäviä tai läheisiä, sinun loput ystäväsi pysyvät siellä sinun lähelläsi!
6. VESISAHA JA MYLLY! Oot mailmavnparas Juuso IKIN '3'
7. MIKSET TULLU PORIIN SINÄ LAISKA LAHNA! Tai halunnu nähä mua? On siinäkin yks perse sanon minä :D 
8. Anteeksi....
9. Sä oot kyllä mailman paras, vaikka sen ihan hyvi tiedätkin :D Et koskaa paapo mua tai sääli, mikä o kivaa, sillä en mä tartte sellasra. Etkä myöskään pidä ihan tyhmänä vaikka sitä enimmäkseen olekin. Tekis mieli meä sun kaa pitsalle, mut ethän sä voi ku siinä on ties mitä...kolaa kuiteki juot!
10.  Suksi vittuun. Vanhojen asioiden kanssa vain kuuluu elää eikä vain "lakata oelmasta tekemisissä" kaikkien kanssa jotka edes vähäkään muistuttaa jostain vahasta ja epämukavasta!


Huhhuh, olipas kivaa! voivottavasti nyt kaikki suutuitte mulle iha silmittömästi ja "lakkaatte olemasta tekemisissä" mun kaa koko loppuelämäksenne!
Kirjota heti huome ton toise, tää on kyl aika hassu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti