27.8.2011

Kamala yö :(

Nyt sitten tapahtui se, mitä olen jo pitkään pelännyt.
Pinkki kävi eilen ilman mitään syytä Nobun kimppuun ihan kunnolla 3 kertaa.
Jouduin laittamaan sen vessaan, mutta koska se ei tajua miks joutuu olemaan siellä ja että sillä ei siellä oo mitään hätää, ekä oo Munkki tai Nobu sitä siellä stressaamassa ni se huutaa tauotta. Nukuin ehlkä puolen tunnin jaksoja koko yön noin 4 tuntia.

Mulla on ihan hirveen paha mieli, koska en mä halua olla sille ilkee, mutta ei siitä tuu mitään että se käy Nobun päälle jatkuvasti. Eikä se lopeta sitä ennenku mä meen väliin. Vihanen se ei silleen oo, että kun mä meen väliin, se ei ole kertaakaan ees vahingossa raapassu mua.

Pinkistä on nyt tullut yks kysely niiden edellisten jälkeen. Jos se ei osaa päättää, niin mun on pakko viedä Pinkki piikille, siitä ei tuu mitään että se on ihan hermona, se vaikuttaa mun omiin tasapainosiin kissoihin todella huonolla tavalla ja mä itken täällä päivät pitkät kurjuuttani.

Muuttoa en saanut tehtyä kun painin noitten kissojen kanssa. Mulla on kokoajan tosi huono olo ja mieli, en ole syönyt eilen mitään ja kaikki vaan ahdistaa.
Mun pitäs lähteä ostamaan kissanhiekkaa tonne vessaan mutten uskalla.
Oon kyl säälittävä tapaus.

1 kommentti:

  1. Oot maailman kaunein, ihanin ja rakkain tapaus, ja oot mun sieluntoveri. <3

    VastaaPoista