26.8.2011

Vihdoinkin!

Vihdoin sain tarpeeks munaa (kuvainnollisesti) alkaa myymään tuotteitani oikeesti. Siis ei paskaani vaan neuleita :D

Sain alkukuusta Deren foorumilla kyselynn että jos voisin tehä yhelle Devon neidille villiksen, ja sehän sujui odottamattoman hyvin!

Laitoin samalla kippiksen pystyyn samaiseen blogiin, myyn sillellä erinäisen määrän tavaraa, vaatteita, kenkiä ym. pois. Se on huomattavasti halvempaa myydä niitä kotoa käsin blogissa luin maksaa kirppiksen 30e viikkovuokra :/ Ja kyllä uskoisin eeä se mun "myytävät" säkki mahtuu johonkin sinne 70 neliön kolmioon johon muutetaan :D

Jos tulee jotain kehitys ideoita tai toiveita ki kertokaa ihmeessä. Tuotteista mulla ei oo kuvia ksoka en omista kameraa edelleenkään. Saan niitä jahka saan muutettua sen kamerallisen kanssa emsin :3

Toi blogissa myyminen ei välttiisti oo mikään paras mahdollinen paikka, mutta koska olen  tällanen mummoutunut persoona, kaikki uus on tyhmää huonoa ja pelottavaa. Blogger on onneksi tutu ja homma hoituu sielläkin niin miksipäs ei!

Alan heti kun saan yhet tilauslapaset valmiiksi niin kutomaan esimerkkineuleita. Pipoa vielä en oo tehnyt mutta enköhän mä sellasenkin sa aikaseks vielä :3

Blogi löytyy tästä




Sitten muihin aiheisiin!

Olin yön pois ja tulin kotiin tossa 11-12 maissa. istuin koneelle lukemaan sähköpostit ja suunnittelin kenkien ja astioiden pakkaamista kun Munkki tuli nukkumaan mun syliin...olen oistunut tässä nyt melkein 6 tuntia eikä Munkki ole käynyt kuin kerran juomassa. Nyt se nukkuu mun kainalossa mun käsivarren päällä tyytyväisenä, aiemmin mun rinnan päällä pää tissien välissä ja huolas. Tais olla toisela ikävä :D

On tää muttaminen hankalaa kun mailman suloisin kissa nukkuu kainalossa einä pysty nousemaan. Pyykit sentään pesin, on niitä sitten vähemän ku muutetaan. Jos munkki vaikka sain tossa kasin jälkeen jonku riehukohtauksrrrrrrrren ni voiiisin syödä jalakaaaaa pakkaamjärkestää ton varaston, Toiiiiiiiiivotaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti