28.9.2012

Uutimia!

Meille muutti kotihoitoon Kissojen suojelu KISU ry:n katta kaksi pikkuista kissaa.
Voit lukea asiasta lisää täältä.

Mulla oli se työhaastattelu tänään sinne Popmasterssille, jonka väliaikaiset sivut löydät tästä. Olin noiden uusian tulokkaiden takia nukkunut vain noin 3 tuntia, ja mua jännitti sen takia hirveästi. Hain siis karaokejuontajan paikkaa. Haastattelu oli Tesomalla, ja kesti noin 10 minuuttia. Se oli mulle todella omituinen tilanne, sillä olen totunut puhumaan aika paljon työhaastatteluissa. Mua ei kuitenkaan haasateltu ollenkaan, kysyttiin vaan että onko mulla ajokorttia, ai ei no voi pahus harmi. Mitä teen nyt, oonko koulussa tai töissä ja sopiiko mulle anniskelupasikoulutus 11.10. Oikeestaan en puhunut melkein mitääm, haastattelija kertoi firman toiminnasta ym, ja sanoi vain että haluaa vaan nähdä kaikki hakijat. Kätteli kiitti ja sit pääsin lähtemään kotiin. Tyyppi oli kyllä tosi mukava, mutt amitä voikaan toiselta kissaihmiseltä olettaa :D Kerroin että voin olla hiukan hermostunut, mutta se johtuu vain kahdesta kissanpennusta je kerroin lyhyesti mikä on homman nimi. Hän sitten hymyili ihanasti, otti puhelien saesiin ja näytti mulle oman kissansa kuvaa. Iso mustavalkoinen kissa retkotti selällään sohvalla, NIIN SULOINEN <3 Hän snoi vielä kissojen olevan lämpöinen asia ja että on todella kissaihminen :)

Menin sinne Tesomaan Jonin kyydillä, mutta koska Jonilla oli kiire kouluun se ei kerinnyt odottaa mua. Tulin siis bussilla hervantaan, ja mikä ihaninta 13 kukee just sen liikekeskuksen ohi siellä Tesomalla jossa olin ja pääsin Hervantaan vaihtamatta bussia. Matka tosi kesti sen tunnin. Mulla oli myös mukavaa matkaseuraa keskustaan asti, sain oikein esittelykierroksen pispalasta ym. oli kyllä ihana täti. Sanoi myös pitävänsä mulle peukkuja työn suhteen :D

Hervannassa sitten kävin apteekissa hakemassa Nutriplus-geeliä ja M&M:ssä ostamassa kissanpennuille tarkoitetuja kuivaraksuja. Ostin myös pikästä aikaa Kinder bueno patukan, ja se oli superhyper hyvää!
Kun pääsin kotiin, niin Jon oli alkanut laittaa karjaanpaistia ja mä pääsin päikkäreille kun oltiin kissunpenut saatu pois kuivauskaapista :D

Saas nyt nähdä mit nyt tapahtuu...voi jopa olla että sovittu Turunreissu peruuntuu noiden kissojen takia. Mutta ei se mitään, ne ovat niin ihania, että teen niiden puolestä mitä vaa. Kun näin sen toisen, pienen ruskeakuvioisen 8 viikoisen pennun, luulin että sydämeni räjjähtää! Oli se niin suloinen ja kaunis :3

1 kommentti:

  1. Kissanpennut on kyl sellasia sydänten sulattajia et niitä ei voita mikään! Toivottavasti saat sen työpaikan ja kissojen kanssa menee asiat hyvin :) Pidän kovasti peukkuja pystyssä!

    VastaaPoista