4.6.2011

Eläintarha!

Menin vessaan ja vessassa mun kintuissa pyöri 4 erikokosta kissaa selittämässä mailman menoa :D
Tuli hyvä olo, en tiedä miks mutta mulle tulee turvallinen jakodikas olo kun on kissoja :3
Meimei muutti tosiaan mulle kesähoitoon ku Iii on alkanu matkustella ;D
Ihan kivaahan se on, Mei nyt vaan vielä hiukan vierastaa uutta kotia ja poikia, mutta kyllä me tässä pärjätään.
Ja mä saan perheenlisäystä 2 viikon päästä kun mulle muuttaa TÄTTÄRÄRÄÄÄ~ tällänen `u´
Ostin pojalle 3e:llä terranki kirppikseltä ja alan sitä tässä nyt sisusteleen. Pojan nimeks tulee joko Syylä tai Kamina, en ole vielä päättäny Dx

Myös Pulla-rotta muutti mun makkariin asustamaan eläkepäiviään.
Pulla on oikeen kiltti ja sosiaalinen herrasmies, harmittaa vaan ku joutuu yksinään olemaan :(
Mietin sille kaverirotan ottamista, mutta en varmaan kyllä ihan pelkästään Pullan kaveriks oo hankkiissa.
Hiiruja varmaankin otan enemmänkin kun tuon pikku viiperin kanssa eka harjottelen elämään. Ja sitte kun saan enemmän tilaa. Hiirien kohdallahan on niin, että poikahiirten tulee asua yksinään ja tyttöhiirten yli 3 yksilön laumoissa. Jos päätän ottaa lisää ni sit otan 6-8 tytön lauman HII~!

Ei varmaan sit muuta, nähdään, pus!

1 kommentti:

  1. Kyllä kisut tuo kodikkuutta<3 Ja harmi että rotta joutuu olemaan yksinään, nekun on laumaeläimiä.. mutta kyllä nekin pärjää, jos vaan muistaa joka päivä olla sen kanssa!

    VastaaPoista