2.6.2011

MULLE!

Kattelin tässä aikani kuluks töitä.
Törmäsin tälläseen:


"Talentuz academy concentrates in the training and promotion of amateur
models internationally.

We search for amateur trainee models with the following features:

High motivation
Basic English skills
No prior experience in modeling needed."



Voisin harkita, mutta:
-Hakemus jossa lukee "MOI! Oon tatskattu, kalju, huonoihoinen ja painoindeksini on ~25. T: ei koskaan mallintöitä tehnyt!"
-Noi paikat on aina täyssä sellassia 180cm/40kg massa ihmisiä joita kammoan ja ne kattoo mua silleen "hyi D:"
-Jos pitää olla vaatteet päällä, vaatteet yleensä on sellassii kokoa 2 ja mä oon kokoa 42.


Muuten tykkäisin tosi paljon koittaa.


Myös tää oli hauska:


"Haemme reippaita ja oma-aloitteisia henkilöitä kauppaan teollisen tavaran yöhyllytyksiin. Työvuoroja tulee olemaan 2-4 kpl / vko. Työ sopii erittäin hyvin opiskelijoille, lisäansioita haluaville tai niille jotka eivät muuten vaan saa yöllä unta. 
Kokemus aikaisemmista hyllytyksistä katsotaan eduksi, mutta ei ole pakollista.
Olemme rehti, reilu ja rento työnantaja ja odotamme samanlaista vastakaikua myös niiltä, jotka tullaan valitsemaan tekemään laadukasta työtä Hatexille."



Pitää ilmeisesti lisätä CV:hen "en saa öisin kunnolla unta".


Haen varmaan asiakaspalveluun, ikkunanpesuun ja henkilökohtaiseks avustajaks. 
Puhhuh.
Nyt kuuntelen itkistä ja luen yhen fikin, huomenna poriin! Nähään *pusuja*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti