11.6.2011

En tiedä kyl enää...

Kaikki on alkanu menee järjestelmällisesti päin helvettiä sen jälkeen ku oon muuttanu.
Mut en millään halusi myöntää epäonnistumistani, sillä haluisin pärjätä. VITUTTAA! Ja turhauttaa. Mulla ei ole mitään varsinaista hätää, mutta kokoajan tapahtuu jotain minkä takia asia muuttuu vaikeammiksi entisestään. Jäin työttömäks koska mun sairaus puhkes äkkiarvaamatta, en saa tällä hetkellä mistään rahaa, en päässyt Klustermukseen jossa olen ollut joka vuosi 7 vuotena peräkkäin ja eilen sain tietää etten pääse kouluun. Enskuussa alkaa täydennyshaku, tähtään siihen sitten. Näen öisin vain painajaisia sen aikaa mitä saan nukuttua...tämän kuukauden aikana puhutaan noin 3h/yö. En haksa siivota tai syödä. kaupassa on käytävä sen verran että saa kissoille ja Pullalle ruokaa ym. Nekään ei kauheasti jaksa piristää. Uloskaan ne ei tule. Mun ei tee mieli hakea mihinkään töihin. Niihin paikkoihin ei otettu mihin hain. Joojoo, tiedän, kaikkee ei saa mitä haluu ja nallekarkit ei mee aina tasan, mutta mulla yllättäv'än vähän karkkeja lopujenlopuks on.
No Munkki ainakin on ihana lammasvillapallero. Kastelin sn viilellä vedellä suihkussa ja siitä tuli ihanan pörrönen ja se nukkuu mun varpaissa maha pystyssä. Jos mulla ois kamera, ottaisin siitä jokapäivä väjh 10 kuvaa ku se pelkästään nukkuu :DD
Se kuolaakin.

2 kommenttia:

  1. Voi paska.. =( En tiiä mitä sanoa, muuta kuin että mä ainakin tuen sua ja mul voi aina soittaa jo iskee liika ahistus <3

    VastaaPoista
  2. Miumau Laura halaa ja sanoo et ne asiat jostain kumman syystä kääntyy aina paremmin tavalla tai toisella, ihka oikeesti.

    En nyt tiiä onko tää lohdullista mut ainakin tiiät et mie oikeesti haluan et sulla on kaikki kivasti ja sillain. Tulen joku vapaa päivä taas käymään!!!!!

    VastaaPoista