16.5.2011

. . .

Tajusin juuri yksinäisyyden kamalimman puolen.
Mikään ei tuoksu keneltäkään...
Ennen kun tulin kotiin ja olin surullinen, jo heti eteisessä tuoksui Iralta. Tuoksu lohdutti ja siitä tuli turvallinen olo. Haistoin jos Hönssi oli meillä kylässä jo ennekuin näin sen kengät ja siitä tuli iloseksi.
Nyt kun tule kotiin...eimikään tuoksu keneltäkään. Vain pesuaine, oma hajuvesi ja aurinkovoide...siinä se.
Yöpaita haisi vähän Iksulta kun purin laukkua ja puin sen heti päälleni. Siitä tuli kiva olo. 
Kissat tuoksuu lämpöseltä, joten pysyn ehkä järjissäni.


Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.



1. Vaikeasti riisuttavat vaatteet.
2. Teeskennelty ääntely.
3. Kyseleminen D:
4. Epävarmuus.


Avasin pitkästä aikaa ton mun aarrelaatikon ja siellä oli paljo kivoja valokuvia ja kirjeitä ja kortteja. Mut ei nekään miltään haissu :/
Mä luen vaikka fikin ja mietin sit huomista työpäivää, kaikkea hyvää, *pus*.

1 kommentti:

  1. Mä kanssa rakastan tuoksuja, mä suorastaan elän niistä<3 Haistelen kisuja ja rottiakin joka päivä ja Jania aina kun on mahollisuus xD

    VastaaPoista