5.5.2011

Ripuli >:(

Munkilla siis on tosi paha ripuli nyt neljättä pävää.
 Joudu pesemään sen hännän ja tassut JOKA kerta kun se meenee laatikolle, ja se raapii mua kuin hullu, mahasta on tullu tänään 2 kertaa verta :( Se ei yleensä suutu noin, mutta jos se joutuu yli 3 kertaa päivässä suihkuun niin siitä on kyllä nauru kaukana. Hiekkalaatikon putsaan heti kun olen selvinnyt pois suihkusta ja lattia siivo jos siihe tulee jotain. Sain tänään ostettua kissojen maitohapoakteerivalmistetta ja annoin sitä Munkille lääkeruiskulla, seki oli aika suttuista puuhaa. Kissa syliin, iskasta kiinni, suu auki ja ruiskulla kurkkuun...lähes puolet pahanhajusesta merileväpaskasta oli mun valkosella paidalla ja keittiön seinässä D:
Nyt mun pitää vahtii et Munkki ei syö tota märkäruokaa, sillä se todäk.aiheuttaa ton ripulin....tietysti se nyt haluis syödä tota normaalisti sen mielestä pahaa märkistä ja saa olla kokoaja kieltämässä sitä.
On tää raivostuttavaa, oon niin onnellinen ettei noilla muilla oo.
Pihallekkaan en viiti Munkkia päästää, joten se protestiks riehuu täällä ku viimeistä päivää :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti