31.5.2011

Tukkajuttua ja Amnesty

Mä viimein sit kyllästyin kasvattaan tukkaani.
Nyt on noin 3 millii hulmuavaa hiusta ja tunnen oloni taas omaksi itsekseni :3
Hiukset jotenki stressaa mua, ja pipon pitäminen päivittäin alkoi hiukan puuduttaa.
Siilli kun kuivuu nopeasti, se ei ole koskaan huonosti ja se on helppo pitää puhtaana ja siistinä. Ja mikä parasta, päänahka ei kutise ja hilseile kokoaikaa. Kaunis en oo, mutta olo on niin paljon mukavampi että voin kyllä ulkonäöstä nipistää. Ja niille joiden mielestä tämäkin on vain erilaisuuden tavoittelua niin asia ei ole niin, viihdyn vain loistavasti ilman tukkaa. Jopa itsetuntoni kohoaa tukattomana :O

Ja sit muuta, AMNESTY TÄYTTI 50 VUOTTA!!! 
JEA! Ja se on tarpeeksi pätevä syy alkaa kuukausilahjottajaksi, kirjottaa vetoomuksia, tilata tuotteita (joita MÄ pakkaan) tai alkaa jäseneksi. Ja niille paviaaninperseessä kasvaneille jotka eivät tiedä mikä on Amnesty International, kerron että se on mailamn suurin ihmisoikeusjärjestö ja kehotan käymään nettisivuilla
Ja heiheihei, kaikki musan ystävät, uus mitä vapaus on levy on tullu storeen, niitä kannattaa tilailla.
Mä en oo enääpalkkatöissä Amnestyllä, joten huutelen vaan siksi että asia on mulle törkeän tärkeä. En sitävarten et saisin siitä jotain suurta hyötyä. Vapaaehtosena oon kuitenkin vielä, pakkailen tilattuja tuotteita Treen toimistolla. 


Tässä muuten ihan uskomattoman ihana biisi, siitä tulee aina hyvä olo :3
 Regina Spektor - Real love

Ainiin, jos teilläon jotain joka askarruttaa teitä niin kyselkää ihmeessä tuolla kommenttipuolella niin kerron. Muuten sepitän läpiä päähäni sekavaa tahtia entiseen tapaani iloksenne :3

Älkääkä mussut unohtako että ITKEVÄ TYTTÖ ESIINTYY ANNIKSELLA 3.6 Mä oon paikalla järkkärinä, siellä nähdään. Pusuja, ja öitä!

1 kommentti:

  1. Musta on parasta just, että vaikka nyt ei sattuiskaan muiden mielestä olemaan kaunis, mutta että itte tuntuu hyvältä ni on parasta! Sitäpaitsi musta sulle sopii se siili<3 Pitää kattoo jos huomen jaksaisin tul sin Anniksel kattoo tota Itkevää tyttöö ku siit oot nii puhunu xD

    VastaaPoista