5.5.2011

Ihan anaalista!

-Mun uinrytmi.
-En osaa sanoa ei.
-En osaa pyytää apua.
-'Turhaudun jos en saa riidellä ku riitelyttää.
-Pelkään nukkumaameoa.
-Mun näppis on rikki.
-Mun ei anneta sanoa mielipiteitäni.
-Olen automaattisesti muide mielestä "ilkeä" jos mua ei voi käyttää hyväks.
-Munkilla on ripuli.
-Mulla ei ole rahaa, eikä ketään ketä kiinnostaisi auttaa Munkkia.

NOIN! Mua oikeesti turhauttaa nyt ihan hirveesti! Seuraavassa tekstissä ei välttämättä ole järkeä!!!

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.



1. Yksinäisyys. Nautin siitä, en ole sellainen "kavereide tekijä" tyyppi, vaikka monet niin luuleekin. Tulen hyvi toimeen kaikkien kanssa ja olen ystävällinen, mutten mene minnekkää varta vasten TEKEMÄÄN ystäviä.


2. Syöminen! :3


3. Velvollisuudet, esim. laskut, lainat, pakolliset puhelinsoitot.


4. Turvattomuus. Mulla on liian vähä ihmisiä jotka mua auttais ja kaikki on kaukana.


5. Riittämättömyys. Pystynkö hoitamaan kissat, olenko hyvä työssäni....ym.


6. Huoli. Huolehdin mahdottomasti muista ihmisistä, se on kivaa ja siitä tulee hyvö olo :3 


7. Mitä haluan tehä "isona".


Huhhuh, PuRa o kyllä ihana, tulee heti parempi olo. Irakin on, se on jotenkin hyvällä tavalla tasapainossa ja rauhottaa mua kummasti. Tykkää siitä ja mulla on ikävä sitä :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti