21.5.2011

En kuollutkaan! @_@

Ei sitten tullut sitä mailmanloppua jota odottelin.
Ei voi mittää.
oon kattellu skinssii ja Chi's sweet home animee koko päivän syömättä juomatta ja siivoomatta. Äsken laitoin kissoille lohta ja kemaviiliä mailmanlopun kuniaks iltapalaks ja hyvin näkyy maistuvan. Löysin aika mahtavan kuvan :D


Emmi lupas lahjottaa mulle rottatyttöjä kesäksi. Harjottelen niitten kaa sit niitä hiiriä varten, vaikkei niitä oikein voi keskenään verrata, rotaton kuitenki seurallisempii ja tarttee enemmän ihmisten antamii virikkeitä.
Oon aika surullinen ja yksinäinen, en oo jaksanu lähtee mihinkää ja huome ei kannata. Enkä oikeen uskaltaiskaa, mulle tuli eilen palkka ja ostin jo mekon ja pöytäliinan :D Pöytäliina on tietysti jo nyt kissojen kuolaama, paapima ja suttaama, eli se siitä sitten, sitäi loa kesti noin 20 min TuT.
Nyt voisin mennä suihkuun, on ihan ryönänen olo.
Hyvääelämää vuoden 2012 mailman loppuun asti, kattellaa sit uudestaa!!!

1 kommentti:

  1. Oon tositositosi onnellinen et saat otettuu tytyjä ♥ toivon vaan et noiden kisujen hajujen ja elämien kanssa menee kaikki iha hyvin.

    Haluutko ite sisustaa sen häkin sitte, ku joudun kasaa sen ku tuodaan se jättimörkö paloissa, aattelin et tykkäisit pikkunäpertää häkkiin kaikkee kivaa jos annan vaan tyttöjen omii virikkeitä valmiiks :D♥

    VastaaPoista