13.5.2011

Siis TÄH!?

Oon aivan 100varmasti kirjottanu eilen tänne, ja nyt mun teksti (tai siis se oli pelkkä kuva) on kokonaan pois, aivankuin en ois sitä kirjottanutkaan D: Aikas paskaa, kuva nimittäin oli hiaano, koitan löytää se uusiks joskus. Voisin mennä tossa haasteessa eteenpäin, mutta hyppään ton seuraavan kohan yli koska kadun ehkä vaan 2 asiaa oikeesti :D Oon sitä mieltä että kaikki asiat, oli ne sitten hyviä tai aivan kamalia, on vieneet mun tähän pisteeseen missä olen nyt. Ja kyllähän näin jälkikäteen kamalimmatki asiat tuntuu helpommilta, koska niihin on saanut etäisyyttä. Mut voin kertoo ne 2 asiaa. 
* Se, etten ole tarpeeksi ajoissa alkanut puolustaa  itseäni ja olemaan itsekäs. Sillä olisin välttynyt monelta pahalta ja hyväkskäytöltä mm.
* Että olen antanut narsisitin kyykyttää itseäni. Tämän kyseisen pettäjä narsistin takia, tuskin tulen koskaan uskomaa täysin siihen ettei kaikki paha jota tulevissa ja meneissä suhteissa on ollu/tulee oleen olis mun syytä. Ja uskon myös hänen takiaan sen että tuskin kukaan koskaa haluaa tosissaan seurustella mun kanssa koska olen niin paha, kiero, itsekä ja vaikea. Terkkuja vaan sulle, mutten osaa kuitenkaan kaikesta tästä olla vihainen, ja siitä saa syyttää edellämaiittua katumustani. 


Sitten muihin aihesiin, niinku uutistenlukijat aikoinaan sano. 
Mullo ollu ihan älyn kivaa töissä! Mun työkaverit on ihan mahtavia, ilma on ollu tosi kiva ja oon tehny iha kiitettävää tulostakin :3 Oon ruskettunutkin aika tavalla, tosi hassun äköstä @_@
Tänään vaan, surku kyllä, multa  lähti ääni ihan kokonaan, ja oonki nyt ollu koko lopupäivän puhumatta. Kävin tietty terkkarissa, ja siellä oli niitä hööhöpö-mummoja, ja ne ihmetteli ku vaan nyökkäilin ja hymisin, eikä ne tietenkää kuullu ku kähisin ette voi puhuu...
Noh, onneks pääsen poriin viikonlopuks museoidenyöhön näkee tuttuj ja Iksulle kattoo Namia, Rippee xD
NII! Ja oon oppinu kulkee Treellä yllättävän hyvin! JEA!


Tein äske Parastapastaa, eli pastakastiketta joho tulee mun lemppari juttuj, ja iha hyvää on. Ihme,kyllä, se maistuu aina erilaiselta :O
Tässä taas tätä haastetta:


Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.



1. Mummut. Molemmat yhtä paljon. Äiidnäidin ansiosta musta on tullut näikin hieno ihminen ku nyt oon :'D
2. Karkki. En varmaa pysyis järjissäni ilman sua. Sun kassa voin tapellakki ilman että pelkäisin ettei me saatas sovittuu. + et koskaan sääli mua ja se on hyvä se, en tarvitse sellasta kuraa.
3. Iskä. Oon iskän tyttö.
4. Ira. En tiiä, sun kaa vaan ei koskaan oo tylsää :3
5. Kaikki loput ystävät. Tuskin koskaan pystyn sanomaan kuinka tärrkeitä oikeesti ootte.


Noita ois saanu ollaihan hyvin  se 6 ainakin :D
Nonni, mä alan siivoo ja pakkaa huomista lähtoo varten. Tulkaa kynnelle kykenevät ihmeessä sinne taidemuseolle, tapahtuma on kiva jaäkisitte muakin.
Eipä tässä kai muuta, kiitos ja anteeks...josta tuli muuten mieleeni että Itkevä tyttö esiintyy Anniksella 3.6 akustisella setillä. 
Joo, nonii, nyt kaikille mukavaa alkavaa viikonloppa ja pusut '3'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti